TelecomDeal
4 Exclusieve topdeals met KPN en Lebara
Samen met KPN, Lebara en Samsung zijn er ongelofelijke deals gemaakt. Deze zijn alleen verkrijgbaar via primeratelecomdeal.nl. Sla nu je slag!
In samenwerking met:
De bestellingen worden door GSMweb aangesloten, verwerkt en gratis afgeleverd bij jouw Primera winkel.
Klantenservice:
1. KPN Sim Only
2. Lebara Sim Only
3. Alcatel 1B 2020 16GB
4. Lebara Sim Only
Data/min/SMS zijn geldig binnen de EU.
Details abonnement
150 minuten of SMS + 5 GB data
21,50
Totaal abonnement per maand
21,50
(looptijd 24 maanden)
Details toestelkosten
Direct betalen
0,00
Totaal toestelkrediet
0,00
(looptijd 24 maanden)
Totale toestelkosten
Totale toestelkosten
0,00
Vaste rente/jaarlijks kostenpercentage 0%
Overige kosten
Verzendkosten
0,00
Aansluitkosten
25,00
Totaal overige kosten
25,00
Meer informatie
  • Jouw nieuwe toestel wordt verzekerd verzonden via PostNL. Er dient getekend te worden voor ontvangst.
  • 14 dagen bedenktijd
1
Invullen
persoonsgegevens
2
Afronden
legitimatie-, bankgegevens en nummerbehoud
Mijn gegevens
Ontdek de kracht van eenvoud
Geniet van een optimale gebruikerservaring en supersnelle multitasking met de Alcatel 1B dankzij de Quad-Core-processor en Android™ 10 (Go-editie). Met één tik op de knop zorgt de Smart Manager voor nog betere prestaties. Dankzij de krachtige accu van 3000 mAh gaat je telefoon de hele dag mee. Vraag de Google Assistant direct om hulp met een tik op de knop. Doe meer met de Alcatel 1B en geniet van al je content op het brede 5,5-inch HD+-scherm.

Vloeiende ervaring
Beleef een ultra-efficiënte gebruikerservaring met de Alcatel 1B. Dankzij de Quad-Core-processor, Android™ 10 (Go-editie), Smart Management en de krachtige accu kun je de hele dag door multitasken. Bekijk media als nooit tevoren op het grote 5,5-inch HD+-scherm. Vraag de Google Assistant om hulp met een tik op de knop.

Android™ 10 (Go-editie): Op je plaats. Klaar voor de start. Go.
Android™ 10 (Go-editie) is nu nog efficiënter, sneller en veiliger, zodat je alles nog grootser kunt aanpakken.

Accu gaat de hele dag mee
Dankzij de krachtige accu van de Alcatel 1B zit je niet de hele tijd vast aan een oplader. Met een capaciteit van wel 3000 mAh kun je tot wel 16 uur bellen, 9 uur op het internet surfen of 61 uur naar muziek luisteren.

Google Assistant

De Alcatel 1B heeft een speciale Google Assistant-knop voor eenvoudige toegang. De Google Assistant staat altijd klaar om je te helpen, zodat jij je kunt bezighouden met belangrijke zaken. Bedien je telefoon, favoriete apps en het internet overal met je stem. Blijf een stap voor met slimme suggesties en herinneringen wanneer je ze nodig hebt, gewoon op je telefoonscherm. Krijg dingen overal gedaan, of dat nu onderweg of thuis is.

Groter beeld
Verbreed je blik met het 5,5-inch HD+ 18:9-scherm van de Alcatel 1B. Beleef multimedia zoals die bedoeld is met een cinematografische scherm-behuizingverhouding van 81%.

Veervormig design
De Alcatel 1B heeft een asymmetrisch design met veertextuur als ode aan de schoonheid van de natuur.
Accu/Batterij
Gesprekstijd (3G)27 uur
Gaming tijd3,25 uur
Capaciteit van de accu/batterij3000 mAh
Standby-tijd ( 4G )380 uur
Spreektijd (4G)16 uur
Standby time (3G)520 uur
Beeldscherm
Beeldschermdiagonaal14 cm (5.5")
Beeldscherm typeIPS
Beeldscherm vormFlat
TouchscreenJa
Touch screen typeCapacitief
Resolutie720 x 1440 Pixels
Beeldverhouding18:9
Camera
Cameraflitser achterzijdeJa
Pixelgrootte voorcamera1,12 µm
Video-opname modi1080p
Type camera achterzijdeEnkele camera
Resolutie camera voorzijde (numeriek)5 MP
Sluitertijd camera voorzijde2,2
Resolutie bij opnamesnelheid1920x1080@30fps
Pixelgrootte achtercamera1,12 µm
Maximale beeldsnelheid30 fps
Cameratype voorkantEnkele camera
Sluitertijd camera achterzijde2
Flash typeLED
Automatisch scherpstellenJa
Resolutie camera achterzijde (numeriek)8 MP
Design
VormfactorRechthoek
Kleur van het productZwart
Gewicht en omvang
Diepte9,9 mm
Breedte71,6 mm
Gewicht168 g
Hoogte146,1 mm
Inhoud van de verpakking
Inclusief geheugenkaartMicroSD
Navigatie
GPSJa
Locatie positieJa
Netwerk
SIM card typeNanoSIM
BluetoothJa
Generatie mobiel internet4G
Wi-FiJa
Wi-Fi DirectJa
SIM-kaart-capaciteitDual SIM
4G standaardLTE
Bluetooth-versie4.2
3G standaardenHSPA+
Wi-Fi-standaarden802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)
Opslagmedia
Interne opslagcapaciteit16 GB
RAM-capaciteit2 GB
Grootte meegeleverde geheugenkaart32 GB
Maximale capaciteit van de geheugenkaart32 GB
Compatibele geheugenkaartenmicroSD (TransFlash)
Poorten & interfaces
Type aansluitplug3,5 mm
USB-versie2.0
USB-poortJa
Processor
Processormodel215
ProcessorfamilieQualcomm Snapdragon
Aantal processorkernen4
Processor architectuurARM Cortex-A53
Sensoren
VersnellingsmeterJa
Software
PlatformAndroid
Virtuele assistentGoogle Assistant
Inclusief besturingssysteemAndroid 10.0
Subscription
AbonnementstypeGeen abonnement

Tarieven

  • Kosten abonnement: Je betaalt maandelijks voor jouw abonnement.
     
  • Aansluitkosten: De aansluitkosten voor alle abonnementen zijn € 25,-. Deze worden éénmalig samen met jouw eerste factuur geïncasseerd door KPN.
     
  • Eenmalig bijbetaling toestel: Indien het eenmalig te betalen toestelbedrag hoger is dan € 100,- zullen wij na aansluiting een e-mail sturen met daarin een iDeal betaling van het toestel. Na betaling, zullen wij jouw toestel direct versturen. Bij een lager bedrag zullen wij het bedrag incasseren. 
     
  • Begin betaalperiode: Je betaalperiode start zodra jouw abonnement bij KPN ingaat. Hierover ontvang je van KPN bericht. Als je bij jouw bestelling aangeeft dat je jouw nummer wilt behouden, dan gaat de betaalperiode in zodra KPN jouw huidige nummer heeft overgezet.
  • Wijze betaling: Jouw factuur wordt betaald via automatische incasso. Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met KPN wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: Je kunt jouw abonnement omhoog en omlaag aanpassen, maar nooit lager dan het abonnement maandbedrag waarop je bent ingestapt. (bijv. belbundel omlaag, internetbundel omhoog). Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
     
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van jouw contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt je toch per direct opzeggen? Dan berekend KPN een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
  • Afrekenen van min/sms/data NL/EUBij het KPN abonnement maakt je een keuze uit de vooraf geselecteerde bundels. Bij het KPN Budget en Basis abonnement heeb je een bel/sms-bundel met een limiet. Na verbruik van deze bundel betaal je € 0,23 per minuut en € 0,07 per sms. Bellen wordt per seconde verrekend met het minimum van 30 seconden. Sms wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters. Bij de KPN zorgeloos abonnementen heb je een onbeperkte bel/sms-bundel. De data bundel geeft aan hoeveel internet je kunt gebruiken. Het gebruik van internet wordt per 1KB afgerekend. Na verbruik van internet wordt automatisch de snelheid verlaagd naar 64KB/s downloadsnelheid en 32KB/s uploadsnelheid. Het gebruik kost dan niets meer. Overgebleven belminuten, sms'jes en MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
     
  • In de volgende landen gelden dezelfde tarieven voor min/sms/data als in Nederland: Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Grieks deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk (inclusief ‘overzeese gebieden’), Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Azoren & Madeira), la Réunion, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), St. Martin, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk (inclusief Gibraltar), Zweden, Zwitserland.

    Het abonnement kan alleen in deze landen gebruikt worden met dezelfde tarieven als in Nederland als je woont of wanneer je een duurzame band met Nederland heeft. Bijvoorbeeld omdat je in Nederland werkt of een bedrijf heeft, of een opleiding in Nederland volgt. KPN kan controleren of je nog een duurzame band heeft met Nederland. Indien het blijkt dat dit niet het geval is, kunnen zij maatregelen nemen.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G+ is 225 Mb/s. Gemiddeld ontvangt Je met 4G+ in Nederland 50Mb/s down- en 35 Mb/s upload snelheid.
     

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van KPN

Gratis nummerbehoud & overstapservice.
Overstappen met nummerbehoud is heel gemakkelijk en gratis! Wij regelen de overstap. Je kunt jouw aanvraag eenvoudig online bij ons doen. Indien je een papieren contract wenst is een nummerbehoudformulier ingesloten dat je invult en mee stuurt met het contract. Het nummerbehoud regelt KPN vervolgens met jouw huidige provider. Ingangsdatum wordt door KPN bepaald daar deze afhankelijk is van de einddatum van jouw oude abonnement. 

Nummerbehoud kunt je 60 dagen voor de einddatum van jouw abonnement aanvragen.

  • We hebben de volgende gegevens nodig (deze kan je na de aanvraag online invullen)

    - Het te behouden mobiele nummer.
    - De naam van jouw huidige telecomaanbieder.
    - De wijze waarop je bij de huidige telecomaanbieder geregistreerd bent: particulier of zakelijk.
    - Het simkaartnummer 
    - Huidige einddatum (optioneel)
    - Huidige klantnummer van jouw provider

  • Indien je deze datum niet paraat heeft zoekt gsmweb dat voor jou op. 

  • GSMWEB.NL zet na ontvangst van jouw gegevens een verzoek tot nummerbehoud bij KPN in het systeem. 
  • Tot de datum van portering kan je met de nieuwe simkaart niet bellen. Dat kan pas vanaf het moment dat daadwerkelijk jouw nummer is omgezet. 
  • Je krijgt op dat moment een e-mail en een sms van KPN. Jouw abonnementskosten gaan vanaf dan ook pas in. 
  • Bij nummerportering vanaf een prepaidkaart komt het beltegoed op de prepaidkaart te vervallen. 

​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om jouw abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvang je een link. Via een van deze links kunt je online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen jouw bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: Je kunt eenvoudig met jouw smartphone een foto maken van jouw ID-bewijs en het direct uploaden of je kunt via jouw computer een bestand (foto of kopie) van jouw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: Je wordt gevraagd een iDeal transactie uit te voeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer je een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaal je 0% rente en heb je geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is jouw aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • Je kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvang je ook een contract via de post. Na het invullen, stuur je het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houd er dan wel rekening mee dat wij alsnog een bankrekening verificatie nodig hebben. Je zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.
     

Het abonnement

  • Aanvragen nummerbehoud: Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw huidige abonnement wordt automatisch opgezegd en je betaalt geen dubbele kosten.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een nieuw abonnement: Indien je gekozen heeft voor nummerbehoud, zal jouw abonnement starten wanneer jouw nummer wordt overgenomen. Blijkt dat nummerbehoud niet mogelijk is, dan zal KPN een nieuw nummer aan jou verstrekken met daarbij een ingangsdatum. Kies je geen nummerbehoud, dan zal jouw abonnement direct ingaan. 
     
  • Dekking: Overal en altijd online met 4G+ van KPN. 
     
  • Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Als ouder kan je wel een aanvraag indienen zodat jouw kinderen er gebruik van kunnen maken. 
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van KPN en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden van KPN van toepassing.
     
  • Indien je heeft aangegeven dat je gebruik wenst te maken van KPN Compleet thuis wordt dit automatisch bij jouw aanvraag ingediend. Echter heeft je XS4all, dan dien je zelf contact op te nemen met de klantenservice van XS4all om deze korting te activeren. Helaas is het via het systeem van KPN nog niet mogelijk om dit tegelijkertijd met jeouw aanvraag in te dienen. 

Klik hier voor de Algemene voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Goederen Krediet Overeenkomst van KPN.
Klik hier voor de Algemene Krediet Voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Telecom Kredietcode.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.

Overige informatie

  • Indien het eenmalig te betalen toestelbedrag hoger is dan € 100,- zullen wij na aansluiting een e-mail sturen met daarin een iDeal betaling van het toestel. Na betaling, zullen wij jouw toestel direct versturen. Bij een lager bedrag zullen wij het bedrag incasseren. 
     
  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht je tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee het pakket op het postkantoor kunt afhalen. 
     
  • Indien je een klacht hebt of je wilt jouw aanvraag annuleren/herroepen, kun je onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

*  Door overmacht kan het zijn dat het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op jouw begrip.​